موفقیت جدی

فلسفه موفقیت؛ برای دست‌یابی به دستاوردهای بیشتر و زندگی بهتر

موفقیت جدی

فلسفه موفقیت؛ برای دست‌یابی به دستاوردهای بیشتر و زندگی بهتر

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

مجله پنجره خلاقیت، یک یادداشتی زده است از جیم ران، استادی که بسیار دوستش می دارم. این یادداشت، خواندنی، چنین شروع می شود:

...باور من این است که از میان تمام چیزهایی که می‎توانند بر آینده شما تاثیر داشته باشند، رشد شخصی، مهم‎ترین آن‎هاست. ما می‎توانیم از رشد فروش، رشد سود، رشد سرمایه صحبت کنیم اما شاید هیچ‎کدام از آن‎ها بدون رشد شخصی اتفاق نیفتند.
این کلیدی‎ست که تمام درها را باز می‎کند. در واقع می‎خواهم این عبارت بسیار مهم را حفظ کنید: «کلید اصلی آینده‎ای بهتر، خود شما هستید.»
می‎خواهم تکرارش کنم: «کلید اصلی آینده‎ای بهتر، خود شما هستید.» آن را جایی بگذارید که بتوانید هر روز آن را ببینید، در اتاق، آشپزخانه، اداره… هرجایی که بتونید هر روز آن را ببینید. کلید اصلی برای آینده بهتر، خود شما هستید. سعی کنید هر روز آن را به خاطر آورید و به آن فکر کنید. کلید اصلی، شما هستید.
اکنون بسیاری چیزها وجود دارند که برای ساختن آینده بهتر به شما کمک می‎کنند. اگر به شرکتی قدرتمند، پویا و پیشرو تعلق دارید، این می‎تواند به شما کمک کند. اگر شرکت دارای محصولات یا خدماتی خوب است که به آن‎ها افتخار می‎کنید، این نیز به طور حتم می‎تواند کمک کند. اگر راه‎های کمکی خوبی برای فروش وجود دارند، آن هم کمک می‎کند، آموزش خوب هم می‎تواند موثر باشد.


مقاله کامل جیم ران را در سایت مجله خلاقیت، اینجا بخوانید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
عیسی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی