موفقیت جدی

فلسفه موفقیت؛ برای دست‌یابی به دستاوردهای بیشتر و زندگی بهتر

موفقیت جدی

فلسفه موفقیت؛ برای دست‌یابی به دستاوردهای بیشتر و زندگی بهتر

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

دارن هاردی، نویسنده اثر مرکب و سخنران و مشاور موفقیت، نکته جالبی دارد که بد نیست باز هم به آن اشارتی داشته باشیم.

او تمرکز زیادی روی برنامه روتین روزانه می‌کند.

در واقع اشاره می‌کند که همه چیز در دنیای موفقیت، به برنامه روتین روزانه بر می‌گردد.

در برنامه روتین روزانه شما چه چیزهایی گنجانده شده است؟

این‌ها موجب پیشرفت شما در بلندمدت و میان‌مدت می‌شود یا این‌که تفاوتی نیست؟

بعضی‌ها در برنامه‌ روتین روزانه‌شان، ورزش منظم، مطالعه منظم، کار سخت و متمرکز و منظم، عدم وقت گذرانی و ... به چشم می‌خورد. حتی برای یادگیری و دوره‌های جدید و ... هم زمانی را در برنامه‌های روتین‌شان در نظر گرفته‌اند. ضمن این‌که برای تلویزیون و پرت‌گردی‌های فضای مجازی و ...، کمترین زمان را در نظر می‌گیرند.

اما گروهی دیگر، در برنامه روتین روزانه‌شان، همه چیزهایی که در اصل مانعی برای پیشرفت و توسعه فردی محسوب می‌شود، گنجانده شده است؛ میل کردن فست‌فود، وقت‌‌گذرانی‌های رایج در محل کار، حضور دائم در شبکه‌های اجتماعی مجازی و از زیر کار در رفتن و عدم مطالعه و چرت زدن‌های زیاد و زود به منزل رفتن و زیاد پای تلویزیون نشستن و عدم مطالعه در حوزه کاری و .... .

به نظر شما، کدام برنامه روتین روزانه، منجر به موفقیت می‌شود؟

در اصل و به قول جیم ران، شما باید آرزوهایتان را به هدف‌ها و هدف‌هایتان را به کنش‌های جزئی روزمره تقسیم کنید تا بتوانید آن‌ها را وارد همین برنامه روتین روزانه‌تان کنید؛ برنامه‌ای که بدون فکر و طرح قبلی، درست مثل مسواک زدن و جمع کردن جا و ...، انجامش می‌دهید.

چنین است راه توسعه فردی و موفقیت.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۵
عیسی محمدی

نظرات (۲)

۱۱ تیر ۹۹ ، ۱۵:۳۳ فرشته آرامش

سلام آقای محمدی عزززیز

من یکی از خواننده های یادداشت پراکنده مجله موفقیتم که یکهو دلم هوای نوشته های پر انرژی شمارو کرد. یادتونه(قطعا نه) من همه یادداشت هارو جدا کرده بودم دادم صحافی و یک کشکول پرمحتوا برای وقتایی که انگیزه نداشتم از حرفاتون درست کرده بودم

چقد خوب که هنوز اینجا مینویسید هرچند به نطر خیلی فعال نیستید و کوتاه اومدید از بلند نویسی که برعکس همه جا آدم رو تا آخر دنبال خودش میکشوند 

راستی چرا اینستا یا ویرگول فعال نیستید

الان کجایید

چیکار میکنید

خیلیییی پروآنه شد؟ 

خب یه طرفدار وفادار اینقد حقو داره

نداره؟

پاسخ:

سلام و درود

وقت به خیر

خوشحالم که هنوز خوانندگان خوب موفقیت ما رو به یاد دارند

امیدوارم هر کجایی که هستید موفق و خرم باشید

حقیقت امر الان در روزنامه همشهری هستم ولی به صورت کلی می نویسم و چندان در حوزه توسعه فردی نمی نویسم

تا دو ماه پیش این جا به شدت فعال بودم

ولی گرفتارهای روزمره و چند شغله بودن و این که بیشتر در توئیتر فعال هستم

باعث شد تا کمتر به این جا سر بزنم

هرچند دارم برنامه ریزی می کنم تا سایتی راه بندازم که احتمالا به همین آدرس لینک بشه

حقیقت امر الان موفقیت نیستم و مدتی در سایت سوخت جت فعالیت می کردم که اونجا هم دیگه نیستم

ممنونم که این قدر قابل می دونین که پیام میدین

راستی، این یادداشت های پراکنده ای که صحافی کردین رو

شاید نیاز بهش پیدا کنیم

البته نسخه ورد این ها رو بچه های موفقیت دارند

ولی اگر میسر نشد

زحمت می دیم که عکسی از روی صفحات بگیریم

برای چاپ کتاب

پیام شما در این روزهای سخت که پرشور بودن واقعا سخته

تلنگری دیگر و بزرگ بود بر من که فراموش نکنم چه ماموریتی داشته و دارم

تشکر از پیام مثبت شما

۱۵ تیر ۹۹ ، ۱۵:۲۷ فرشته آرامش
سلام و دروووود دوباره
آقای محمدی عزیز خوشحالم پیامم براتون انگیزه بخش بود : )
اونقد شما در روزهایی که بازار امیدفروشی و چشم انداز روشن داشتن مثل الان تاریک نبود برای ما گفتید که به یاد داشتن شما و پیدا کردنتون در بین این شلوغی بازار کمترین کاریه که میشد انجام داد
خداروشکر اینجا رو به پا کردید وگرنه در این هیاهو جز یادتون برای ما چیزی نمیموند
حتما حنما در خدمتم و براتون میفرستم اگه خواستید
البته الان تهران نیستم ولی اگه لازم شد میتونم پست کنم ^_^

هرچند نمیدونم همه رو دارم یا نه ولی بیشتر از صدتاست تا جایی که میبینم و چقدددددد خوشحالم که میخواید کتابش کنید ^_^

همیشه خوب باشید و مثل حضورتون در مجله موفقیت ستاره باشید
پاسخ:
بزرگوارید و بزرگگوار باشید
امید که بتونیم با قدرت برگردیم
و این ماموریت رو به اتمام برسونیم
مجددا ممنون از پیام قدرتمند شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی