موفقیت جدی

فلسفه موفقیت؛ برای دست‌یابی به دستاوردهای بیشتر و زندگی بهتر

موفقیت جدی

فلسفه موفقیت؛ برای دست‌یابی به دستاوردهای بیشتر و زندگی بهتر

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

چرا باید برند شخصی و مدیریت آن را جدی بگیریم؟

سئوال مهمی است و البته جواب‌ها به این سئوال هم خیلی مهمتر خواهد بود.

حقیقت امر این است که ما در دنیای متوسط‌هایی داریم زندگی می‌کنیم که می‌خواهند خوب باشند. به همین دلیل خوب‌ها زیاد شده‌اند.

درست مثل سال‌ها پیش که دیپلمه‌ها کم بودند. بعد همه رفتند تا دیپلم بگیرند، لیسانسه‌ها کم شدند. بعد همه رفتند لیسانس بگیرند، فوق لیسانسه‌ها کم شدند. سپس همه رفتند فوق لیسانس بگیرند، در نتیجه دکتراها مورد توجه قرار گرفتند. نتیجه نهایی؟ الان حتی دکتراها هم زیادند.

می‌بینید؟ کسب و کار همیشه شاهد حرکت متوسط‌ها به سوی خوب بودن است.

و اما در میان این همه خوب، چرا مردم و کارفرمایان باید شما را انتخاب کنند؟

این سئوالی است که همیشه باید به آن جواب بدهید؛ همیشه و همیشه. باید همیشه به آن فکر کنید.

جواب من چنین است:

چون شما را می‌شناسند،

چون شما را به خوبی و فوق‌العاده بودن می‌شناسند،

چون شما فوق‌العاده‌اید.

برند شخصی، یعنی حرکت به سمت ایجاد این تصویر در ذهن مخاطب که «من فوق‌العاده‌ام و می‌توانی به راحتی به من اعتماد کنی و چشم بسته پروژه‌ها و کارهایت را به من بسپاری.»

این‌چنین است که برند شخصی، نقش یک اهرم را برای موفقیت و رشد شما بازی می‌کند. یعنی باعث می‌شود سریع‌تر رشد کنید و سمت بگیرید و ...

اگر سال‌هاست که دارید به سختی کار می‌کنید و درجا زده‌اید،

بدانید که یکی از مهمترین علت‌های آن همین کار نکردن روی برند شخصی خودتان است. به راستی در میان انبوهی از ادم‌هایی که می‌توانند کار شما را به همان خوب و حتی بهتر انجام بدهند، چرا کسی باید به شما اعتماد کند؟

همان‌طور که در دنیای کسب و کارها، معمولا حسن شهرت برندها باعث می‌شود تا مردم چشم‌بسته به آن‌ها اعتماد کرده و خرید کنند، در دنیای شما هم مردم با حسن شهرتی که از طریق مدیریت برند شخصی به دست می‌آورید، به شما چشم‌بسته اعتماد می‌کنند.

بنده خدایی در این مورد می‌گفت قدرتی که یک نام مشهور در باز کردن درها و قفل‌ها دارد، شگفت‌انگیزتر از صدها کتاب و چیز دیگر است. و البته ما اضافه می‌کنیم قدرتی که یک نام مشهور نیک دارد. این نام مشهور نیک، می‌تواند شما را به‌سان یک منجنقیق، ده‌ها و صدها متر جلوتر بیندازد، در مسیر موفقیت.

یادتان باشد که از این به بعد هر کاری که می‌کنید و هر حرکتی و فعالیتی و تولیدی و ...، یا اثر کاهنده در برند شخصی شما دارد؛ یا اثر افزاینده.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۷
عیسی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی