روشی فوقالعاده برای معرفی شرکت و محصول شما؛ هیجان کم و تکرار بالا...
یکی از درسهای جالبی که از مارک یارنل، از بزرگان فروش شبکهای یاد گرفتهام، نحوه معرفی شرکت یا برند یا محصولتان است. تا پیش از این فکر میکردم که هیجان بالا و تکرار کم، میتواند کارگشا باشد. یعنی با حرارت زیاد، درباره محصول و خدمات و شرکتمان صحبت کنیم. البته من درگیر این کسب و کار نیستم؛ به طور کلی عرض میکنم.
اما حالا آموختهام که روش کار، هیجان کم و تکرار بالاست. یعنی شما باید خیلی عادی و معمولی، شرکت و برند و محصولتان را معرفی کنید، ولی این کار معمولی را در تکرارهای بالا انجام بدهید. در این صورت افراد و شرکتهای زیاد دیگری متوجه شما خواهند شد. سپس آرامآرام در اذهان جا خواهید گرفت. و سپس میل به همکاری با شما و خرید از شما شکل خواهد گرفت. اما اینکه مدام فکر کنید باید با حرارت بالا این کار را انجام بدهید و بعد، سریع، مانند شمعی که شعله گرفته، خاموش شوید، راه به جایی نخواهد برد.
به واقع در این حوزه، استمرار و تعادل، مهمترین گزینهها محسوب میشوند. امروزه حتی گوگل هم به فعالیتهای منظم روزانه نمره میدهد، نه به فعالیتهای زیاد و گاه به گاه. این را همیشه یادمان باشد.
------------------------------------------------------------------------------