تنها چیزی که شما را بر رقیبتان پیروز میکند، چیست؟/ نکتهای مهم درباره اهمیت مرگ و زندگی برندینگ شخصی
درباره برندینگ شخصی چه میدانید؟
من کاری ندارم که در این مورد چه میدانید یا چه نمیدانید. تنها میخواهم شما را با اهمیت این نکته آشنا کنم:
خیلیها هستند که تخصص و دانش و سابقه و بودجه و امکانات و اهداف و قدرت اراده و انگیزشهایی شبیه شما و حتی بیشتر از شما دارند. پس اگر بخواهید در این زمین بازی کنید، باخت شما احتمال زیادی دارد.
چه باید کرد؟
در رقابتهایی اینچنینی که غالباً در محیطهای کاری و سازمانی و شرکتی و ... جریان دارد، نه تخصص شما و نه اراده شما و نه بوجه و امکانات و قدرت اجرایی شما، هیچکدام از اینها نیست که موجب برتری شما میشود.
بلکه این تصویر شماست که باعث موفقیتتان میشود؛ اینکه دیگران بدانند که اینجا کسی هست که این تخصص و دانش و اراده و انگیزه را دارد. در واقع مردم فرصتها را به تصویری که از شما میبینند و میشناسند ارائه میدهند، نه به خود شما.
شاید شما سختکوشترین، متخصصترین، سریعترین و ... باشید، اما وقتی که دیگران اینها را ندانند چه فایدهای دارد؟
پس باید برای تصویری که ارائه میدهید و نوعی تصویری که از شما به مخاطبان حرفهای و جامعه هدف شما منتقل میشود، اهمیت زیادی بدهید؛ چرا که مسأله مرگ و زندگی است...
کلیدواژههای مرتبط:
برندینگ شخصی چیست
اهمیت برندینگ شخصی
چرا پرسونال برندینگ
آموزش پرسونال برندینگ
برندسازی شخصی