موفقیت جدی

فلسفه موفقیت؛ برای دست‌یابی به دستاوردهای بیشتر و زندگی بهتر

موفقیت جدی

فلسفه موفقیت؛ برای دست‌یابی به دستاوردهای بیشتر و زندگی بهتر

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

ایشان دیوید گاگینز هستند. یکی از نویسندگان و مشاوران انگیزشی در دنیا؛ که البته رکورددار نشست و برخاست در گینس و ... هم بوده. به او لقب سرسخت‌ترین مرد دنیا را داده‌اند. زمانی هم مستأجر بود، هم بدهکار هم بیکار هم افسرده؛ ولی تصمیم گرفت همه چیز را عوض کند. حالا چطوری؟ با هم بخش‌هایی از رویکرد او را مرور می‌کنیم:

 

  1. هر روز کاری را که از آن متنفری بکن؛ حس قدرتی به تو می‌دهد؛ من هر روز بلند می‌شوم به قصد انجام کارهایی که متنفرم از آن؛
  2. به چپ و راستم نگاه کن؛ نه ماشینی نه آدمی. سه صبح. دارم ورزش می‌کنم. چرا واقعاً؟ از کجا این قدرت آمده؟ عاشق فردا صبحم؛ صبح شنبه. دیگران در تنفرند از آن. عاشقم وقتی که دیگران خوابند، شنا و دو و ... تمرین کنند؛ قوی‌ترم می‌کند. عاشقم وقتی دیگران ضعیف‌تر می‌شوند، قوی‌تر شوم؛ نه صرفاً جسم، بلکه قوی‌تر شدن ذهنم از همه چیز مهمتر است؛
  3. به شدت سخت می‌گیرم به خودم؛ ولی به موفقیت‌های کوچکم هم جایزه و تحسین می‌دهم؛ همه ما به جایزه و تحسین نیاز داریم خب؛ باید برای شادی درباره موفقیت‌های‌مان زمان بگذاریم؛
  4. دنبال درد باش؛ گویی شغل شماست؛
  5. شما در معرض خطر یک زندگی بسیار راحت و امن‌اید؛ پایان بدون پی بردن به پتانسیل واقعی‌تان؛
  6. درد، درب مخفی داخل ذهن است به اوج کارایی و سکوت زیبا؛ در آن سوی درد نورهاست...
  7. فرق من با بقیه این است که اجازه ندادم میل به راحتی بر من غلبه کند؛
  8. وقتی خسته‌ام متوقف نمی‌شوم؛ وقتی به پایان برسم متوقف می‌شوم؛
  9. آرنولد؛ همیشه قوی‌تر از آن‌چه تصور می‌کنیم هستیم؛
  10. گاونر ذهنی شما مدام می‌گوید ریسک نکن، از ترس شما تغذیه می‌کند؛ محدودیت‌هایتان را می‌شناسد؛
  11. 10 درصد بیشتر از حدی که در شرایط معمولی می‌توانید، تحت فشار قرار بگیرید؛
  12. بهترین کارها مکروه‌ترین آن‌هاست؛
  13. ذهن ما دنبال مسیری با کمترین مقاومت است. باید بی‌رحم باشیم. دروغ ممنوع. یک خودسازی بی‌رحمانه؛ با کارهای کوچک شروع کنیم؛
  14. باید کاری را بکنید که موجب ناراحتی‌تان می‌شود؛ حتی اگر خوابیدن، اتو کشیدن لباس یا بیدار شدن زودهنگام برای دودین باشد.
  15. از چیزهای کوچک شروع کنید و پیش بروید؛ این‌گونه ذهن خود را بی‌عاطفاه و ضدگلوله می‌کنید در برابر راحتی؛
  16. مستأجر و بدهکار و بیکار بود؛ ولی به خاطر خانواده‌اش تعهد کرد که انجام دهد. در سه ماه 45 کیلو کم کرد؛ با وجود شکستگی کتف و پا در آزمون پیروز شد؛ قسم خورده بودم تک باشم، رکورد گینس بیشترین بارفیکس در 24 ساعت را بشکنم.
  17. درد را جستجو کردم و شیفته عذاب کشیدن شدم؛
  18. شخصیت شما دنبال پناهگاه است؛ کاری که کمکی به شما نمی‌کند، به عظمت نمی‌رساند شما را؛
  19. هر روز کارهایی را که ازشان متنفر بودم می‌کردم؛ مثل حرکات کششی یا دویدن. تنها به این دلیل که متنفر بودم؛
  20. در آن سوی درد، نوری انتظارتان را می‌کشد؛


    کانال مطالعات برندینگ شخصی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۸
عیسی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی