موفقیت جدی

فلسفه موفقیت؛ برای دست‌یابی به دستاوردهای بیشتر و زندگی بهتر

موفقیت جدی

فلسفه موفقیت؛ برای دست‌یابی به دستاوردهای بیشتر و زندگی بهتر

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

... و باز هم مقاله ای دیگر که برای سایت 12ceo.ir نگاشته ام. در این مقاله، چند توصیه برایان تریسی برای ساخت مارک شخصی را ارائه کرده ام؛ با توضیحات و برداشت خودم.

 

این موضوع مارک شخصی یا پرسونال برندینگ، موضوع بسیار مهمی است. من مدت ها در توقف موفقیت خودم در برهه ای از مان، تأمل کردم؛ دیدم اشکالم از این اینجا بوده است.

 

شما هم اگر سعی کنید از همان ابتدا، افقی بلندمدت داشته باشید و مدام کارهایتان، در جهت تقویت برند شخصی شما باشد، به راحتی می تواند از دیگران پیشی بگیرید و اصلاً نگران چیزی نباشید.

 

برای خواندن این مقاله، لطف کرده و به اینجا تشریف ببرید.

نظرات (۱)

سلام، سایت خوبی دارید. مطالب کاربردی هم دارد.ولی متاسفانه دیدن جنبه مادی در گسترش علم تاثیر منفی در دید کاربران دارد.
خوشحال می شدم تغییر دیدگاه شما را نظاره گر بودم.
با آرزوی موفقیت روز افزون
علیرضا طهماسبی
پاسخ:
علیرضا طهماسبی عزیز،
روزگاری می گفتند علم بهتر است یا ثروت،
امروزه دانش خلاقیت، به ما می گوید که به جای تفکر "یا این یا آن"، می شود هم این هم آن یا یک راه سوم را هم در نظر گرفت؛
و چنین بود که اقتصاد دانش بنیان بنا نهاده شد
علم مطرح شده در این مباحثی که مشاهده می فرمایید، علم بهره وری شخصی یا توسعه فردی است، یعنی چطور کارها را بهتر انجام دهیم، چطور فروش و عملکرد و مدیریت بهتری داشته باشیم و ...
منظور علم بنیادین موجود در دانشگاه ها و علم دینی و ... نیست
یا همان علم محضی که شاید منظور شما بوده باشد
شاید بهتر باشد در اینجا، مابین مهارت و تکنیک و علم، تفاوتی قائل باشیم.
ضمن این که در خاتمه، نباید فراموش کرد که بیشتر بدنه علم، قرار است به شناخت و سیطره انسان بر زندگی و طبیعت و ... کمک کند
شخصا فکر می کنم که بهتر است پژوهشگران امروز ما، از زندگی مادی خوبی برخوردار باشند نه این که مثل پژوهشگران تاریخ گذشته، در فقر و تنگدستی و ... زندگی سپری کنند
صاحبان علم، می توانند از علم خود برای بهروزی مادی نیز سود ببرند، اما نه به عنوان هدفی اصلی، که به عنوان پاداشی فرعی
امیدوارم این دیدگاه، متناسب با درخواست شما بوده باشد
اگر هم اشکالی در دیدگاه من وجود دارد، حتما گوشزد کنین
از نقدهای صادقانه، صادقانه استقبال می کنم؛ چون خود را یک دانشجو می دانم، نه یک دانشمند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی