موفقیت جدی

فلسفه موفقیت؛ برای دست‌یابی به دستاوردهای بیشتر و زندگی بهتر

موفقیت جدی

فلسفه موفقیت؛ برای دست‌یابی به دستاوردهای بیشتر و زندگی بهتر

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات


در اینجا، قصد دارم یکی از ساده ترین راه های موفق شدن و رسیدن به موفقیت را برایتان توصیف کنم. لابد شما هم دوست دارید در کار و شغل و زندگی و ... خودتان موفق بشوید و پیشرفت داشته باشید و جزو قله ها باشید، نه؟ راهش اینجاست، چیزی که خیلی ساده برایتان نقل می کنم و فقط، باید اجرایش کنید.

شما در چه حوزه ای کار می کنید؟ هر حوزه ای. در این حوزه ای که کار می کنید، آدم های موفقی که می شناسید، چه کارهایی انجام می دهند؟ مثلاً چه ساعتی سر کار می آیند، چطور کار می کنند، چطور با دیگران ارتباط می گیرند، چقدر کتاب و اطلاعات به مغزشان وارد می کنند، چند ساعت در روز کار می کنند و .... بروید و از موفق های حوزه و شغل تان اینها را بپرسید؛ که چه کارهایی کرده اند که موفق شده اند.

این ها را لیست کنید؛ هر چند مورد که می خواهد باشد. خب، حالا شروع کنید به تکرار این رفتارها. برای موفق شدن، باید؛
-    بعضی رفتارها را کم و حتی حذف کنید.
-    بعضی رفتارها را زیاد و زیادتر کنید.
-    بعضی رفتارها را که ندارید، در خودتان ایجاد کنید و بعد، زیادتر کنید.

با همین فرمول ساده، می توانید در هر حوزه و شغلی، به راحتی موفق شوید. موفقیت، اساساً یعنی، انجام کارهای ساده در طول زمان و بدون معطلی و انقطاع. با همین فرمول ساده، می توانید به هر کجا که می خواهید برسید. موفق ها، رفتارهایی دارند که شما ندارید؛ باید این رفتارها را کشف کرده و تکرار کنید؛ به همین راحتی و سادگی. زندگی ساده است؛ پیچیده اش نکنید؛ فقط اجرایش کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی